Min bloggliste

søndag 28. april 2013

Om mine elskede copics tusjer!

Det begynte med at jeg prøvde ut promarkers for jeg ønsket noe å fargelegge stemplene mine med. Fikk ikke til å fargelegge med hverken distress inks eller promarkers eller andre ting,, desverre.
Fant masse fiiine, fine blogger med fantastiske fargelagte motiver, de var fargelagt med COPICS!. Fikk bestillt noen tusjer og fant ut at de var enklere (for min del) å blande sammen, slik at det ble jevne overganger på skyggeleggingen. Det begynte med noen få og nå har jeg samlet 157stk . Det kommer 13stk til i slutten av mai fordi en suuuper snill scrappe-venninne tar de med seg hjem til Norge. Tusen takk Anita!. Da blir det til sammen 170stk ("BARE" 180 stk til før jeg blir fornøyd?) ;-P :-D .

Prøver og feiler med fargeleggingen hele tiden. Jeg bruker ark fra en lokal butikk, men er ikke helt sikker på om jeg er helt fornøyd med de arkene, da jeg syns de "spiser" opp fargen når blekket tørker skikkelig. Så skal prøve andre ark, sier ifra hva konklusjonen er etterhvert.
Bruker memento blekk til å stemple med, og er inne i en periode der jeg bruker mye digital stempler fra Mo Manning .

Er ikke sikker på hva som var det første motivet jeg farget, men tror det var Tickled Pink stamp "I Don`t do mornings!". Fikset litt på øynene slik at det stod mer i stil med meg om morgenen :-P .



Så prøvde jeg meg på et magnolia stempel, Alv og Alva




Tickled Pink Digi Stamp,



Magnolia stempel igjen :-) ,


Digi stamp fra Mo Manning,


Brukte fargene på bildet under på lille jenten med ballongene


Etter det har det slag i slag med fargeleggingen. Prøver å finne min egen måte å gjøre det på, så får andre stå for det de gjør :-) . Skal se om jeg ikke finner, eller får tatt noen nye bilder av det jeg styrer med for tiden :-) .

Sees PLUTSELIG!. Enten på treff eller et kurs en plass ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar